Wednesday 21 December 2011

hehehe...sambungan...'DUP DAP dup dap'

emmmmneh tadi smbungan cter dup dap tadi...masih andstill ag x taw npe menatang neh x ley nk gerak cursor dye..sedikit kecewa...

hehehehe...sambung blik td ea..tgh dok tggu adik tu g amek rsult..aku lak rse debornyer..hehe tapi stay cool jek adik aku sorang neh..
sementara tggu men game jap..pastu "akak!"..si capal tu pggil.."emm..bpe?"..trus dye peluk aku...."stright"...alamak hai..tamau laa wat drama kat sini... control2..tapi tu laa hmpir nk leleh tapi tahan ag..aku x terkata..dalam hati..'dik, tahniah'...aku lpskan peluk.." da pi peluk mak sne"...sebak dowh..slip result dye bg aku pegang jap..aku tgok..'alhamdulilah'...tgok muka mak time tu, muka bahagia..sper x seronok kalau anak berjaya..

abeh da feeling2.. mak ajk balik.. ok...kebetulan OTWbalik tu kiri kanan jalan banyak gler pokok rambutan.. buah dye lebat gler kot..jakun jap..rse cam nk bwk balik jek pokok tu...

tapi mak faham anak dye sorang .. apa lagik mak benti tepi jalan .."da pi turun ada rmbutan tuh" heheheh rse cam nk melompat jek..syg la mak.. aku g beli 4 ikat..mak cakap "banyaknyerrrrr...." " nk makan smpai lebam mak"...hehehehe..

seyes kembung perut makan buah tuh...xlarat nk abeh kan...

nk tgok x gambar sicapal tuh amek result... x nk tgok xpe.. nk tunjuk gak...hahahaha






No comments:

Post a Comment