Sunday, 25 December 2011

'STRESS MANFAAT atauMUDARAT?

basmalah dlu and assalamualaikum..

sihat semua?..npe tajuk stress?.. ok sumer orang pernah rse stress..aku pon..dan aku ngah stress sekarang neh!!!..tolon2..tapiii kan kne amek positif. kadang- kadang stress neh buat kte lagik semangat untuk hadapi hari esok.


(jgn dok wat lagu neh taw..sian orang keliling)


pada pandapat selipar kan ...face the problem not running from them, because they always follow you...
macam2 orang buat nk bagi stress pi jauh2..dengar muzik, g citer kat member, jerit sekuat hati..macam2 laa. sebeb manusia neh bnyak perangainyer..tapi bagi selipar bende tu sumer
sementara jek..mcm lari dari masalah..lari dari rse stress . ok x salah pon. sometime aku pon wat gitu..
Lastly result dye x dapat mende kan? masalah x selesai penat pon dpt..so nk ngadu ngan saper ag?

kdg2 baru nk kembali kat jalan yang lurus..baru nk ingat kat Tuhan..alhamdulillah  ada yang gitu..segelintir orang, depa dok pi salahkan takdir pulak...adoiyaiiiii...
'Allah tidak akan megubah nasib sesuatu kaum melainkan dia mengubah dirinya sendiri'

so korang pulak macam mana? tepuk dada tanya iman..

p/s : untuk peringatan pada diri sendiri jugak

No comments:

Post a Comment